Hjelp oss besvare enda flere livreddende samtaler

Årlig tar over 600 mennesker livet sitt.

Men nesten ti ganger så mange forsøker uten å lykkes.

Kirkens SOS er Norges største døgnåpne krisetjeneste for mennesker som sliter med livet. Gjennom 50 år i tjeneste har vi tilegnet oss en unik kompetanse i samtalemetodikk, hvor vi ser, støtter og styrker menneskene som ringer oss. I samtalen med den som kontakter oss forsøker vi å finne livsmot og håp.

Pågangen øker stadig. Samtalene blir lengere og mer alvorlige - og vi rekker ikke å svare alle.

«Det har vært mye kø på telefonen deres i det siste.
Mange som trenger dere. Enda flere enn før.»
- Innringer, Kirkens SOS

Kirkens SOS tar ikke betalt for sine tjenester: SOS-telefon, chat og melding.

Alle som tar kontakt med oss blir møtt av frivillige medarbeidere. For å kunne opprettholde og videreutvikle tjenestene trenger vi gode tekniske plattformer og flere frivillige. De må rekrutteres, læres opp og følges opp på best mulig måte.

Ved å gi en gave til Kirkens SOS kan du bidra til at enda flere av de som ringer oss får svar på sin henvendelse. Du kan være med å redde liv!

Vi håper du har mulighet til å gi en gave. Sammen kan vi være her for de som trenger det. Alltid. Du utgjør en forskjell.

Slik kan du støtte oss:

Gi gave eller
bli fast giver:

Takket være gode medmennesker som gir en gave, har vi kunnet hjelpe mange mennesker. Men vi trenger å hjelpe flere – og det haster.

Du kan gi din gave eller registrere deg som fastgiver i skjemaet over eller på:

Vipps til 216000
Konto: 7011 05 20067
(merk "bidrag")

SMS:
"ALLTID" til 2002 (200kr/mnd)
"KSOS" til 2002 (200kr gave)

Arv og
testament

Arven etter deg kan bety forskjellen på liv og død for andre. Lurer du på hvordan du kan tilgodese Kirkens SOS i testamentet ditt? Sammen kan vi redde liv.

I samarbeid med arv.no tilbyr vi gratis hjelp til å opprette testament til alle som velger og tilgodese en gave til Kirkens SOS i testamentet sitt. Ved å skrive testament sikrer du at dine verdier ivaretas etter ditt ønske.

Næringsliv

Har din bedrift lyst til å gjøre en forskjell?

Kirkens SOS er avhenige av næringslivssamarbeid for å opprettholde og styrke vår selvmordsforebyggende krisetjeneste.

Vi har god erfaring fra samarbeid med bedrifter, og ser gjerne på muligheter for hva vi kan få til sammen. Vi kan for eksempel bidra med bedriftsinterne kurs.

Sammen kan vi redde liv.