Bli frivillig hos oss!

Vi vil veldig gjerne høre fra deg som kan tenke deg å bli frivillig hos oss!

Vi har kontinuerlig opptak og inntakssamtaler hele året. Du søker ved å velge Kirkens SOS Innlandet i vårt elektroniske søknadskjema, og deretter fylle ut og sende inn skjemaet.

- Er du et medmenneske å snakke med når livet er vanskelig og ikke står i krise selv? Ta kontakt med oss.

Som frivillig får du opplæring i å møte mennesker i krise og å være et lyttende medmenneske for folk som trenger noen å snakke med. Våre metoder bygger på mer enn 45-års erfaring som krisetjeneste, og et ønske om å fremme livsmot og håp.

Vil du se hvordan det er å være frivillig kan du ta en titt på "Alltid her" og "Frivillig i Kirkens SOS".

Det arrangeres mange nasjonale digitale kurs både på dagtid og kveldstid, så vi finner helt sikkert dato og tidspunkt som passer for deg.

For spørsmål eller en uforpliktende prat kan du ta kontakt med våre ansatte på epost: [email protected] eller på telefon: 47476989 (mottar ikke SMS), eller sende inn kontaktskjema.

Å snakke med folk om livet gir mening.

Kirkens SOS Innlandet

Langes gate 1
2609 Lillehammer

Langes gate 1, 2609 Lillehammer
7011 05 20067
971.275.596

Kirkens SOS Innlandet

Kirkens SOS Innlandet har administrasjonen og vaktrom på Lillehammer samt vaktrom på Hamar og Gjøvik. Senteret har vært på Lillehammer siden 1996, vaktrom på Gjøvik siden 2001 og på Hamar siden i 2006.

Vi svarer på SOS-telefon og SOS-meldinger på alle tre vaktrom, samt SOS-chat på vaktrommet på Lillehammer.

- Kirkens SOS gjør en forskjell for de som tar kontakt med oss muntlig og skriftlig. Flere av våre frivillige medarbeidere forteller om sterke samtaler med mennesker som takker for at de fortsatt er i live. Derfor trenger vi flere frivillige medarbeidere til vår viktige krisetjeneste.

Informasjonsvideo om Kirkens SOS

Her kan du se en informasjonsvideo om å være frivillig medarbeider i Kirkens SOS