Kirkens SOS Trøndelag er 40 år

1.-3.februar 2019 inviterte vi til konsert, seminar og gudstjeneste.
Publisert: 27. november 2018.

Vi feiret 40 år med samtaletjeneste i Trøndelag med frivillige medarbeidere og gode samarbeidspartnere 1.-3.februar med konsert, seminar og gudstjeneste. Se bilder fra vårt Jubileumsprogram. Les Tale Av Jorun Rathe, vår første daglige leder fra 1979, som døde 17.12.2019.

Seminar med Marie Farstad 2.februar Kirkens SOS Trøndelag feirer 40 år ved å glede oss over de gode samtalene, og utfordret oss på hvilke samtalebehov mennesker i dag og i fremtiden vil ha. Lørdag 2.februar kl 11-14 holdt vi seminar med psykoterapeut og forfatter Marie Farstad, med respons fra våre egne frivillige og fra SMISO. Tema var skam, identitet og relasjonsutfordringer.
Konsert med Knut Anders Sørum i Vår Frue kirke 1.februar kl 19.30.
Biskop Herborg Finnset og generalsekretær Leif Jarle Theis deltar i jubileumsgudstjenesten i Nidaros domkirke 3.februar kl 11.00.