Hans-Erik Dyvik Husby om selvmordsforsøk og sitt møte med Kirkens SOS

Generalsekretær Leif Jarle Theis sier han er veldig glad for Hans-Erik Dyvik Husbys åpenhet fordi han snakker til en gruppe menn som er vanskelig å nå.
Publisert: 8. september 2016.
Bildet er tatt fra Husbys blogg.

Hans-Erik Dyvik Husby fortalte tidlig i september den usminkede historien om møtet med Kirkens SOS på bloggen sin.

'Jeg ringer Kirkens SOS. Jeg - rockestjerna. Norges favorittnarkoman. Reddet av alternative metoder. Familiefar og ektemann - eksmann og alenefar. Bamse og snill. Pønker og skremmende. Kontroversiell kritiker av legemidler og tvangsinnleggelser, Hipsterenes Judas nummer 1, som våget å slutte i Norges råeste rockeeksport. Jeg sitter der med skjelvende fingre og ringer Kirkens SOS: "Hei. Kan dere være så snill å ikke legge på?"' Skriver Husby.

Hele Husbys tekst kan du lese her.