Bli en bedre samtalepartner

Bli en bedre samtalepartner med vårt to-timers kurs!

Vanlige utfordringer i hverdagen gjør at mange av menneskene rundt oss trenger en god samtale. Dette vet vi av erfaring. Ingen deltar i flere vanskelige samtaler enn Kirkens SOS. Vi har gjennom flere år brukt denne kompetansen til å holde kurs og får gode tilbakemeldinger fra kursdeltakerne.

Nå har vi lært opp flere kursdeltakere og oppdatert kurset som heter 'God å snakke med'. Kurset gir konkrete råd og tips om hvordan du kan bli en bedre samtalepartner i de ulike relasjonene du står i - på jobb, i fritid og blant familie og venner. Kursprogrammet er basert på erfaringer og kunnskap som Kirkens SOS har samlet gjennom over 40-års tjeneste og samtale med mennesker i krise.

God å snakke med er et to-timers kurs for deg som ønsker å bli en bedre samtalepartner - en det er lett å komme til når livet er vanskelig. God å snakke med kurset fortsetter refleksjonen om hvordan vi kan snakke bedre sammen, og gir deg muligheten til å trene mer på enkle teknikker for å skape gode samtaler i hverdagen. Kurset krever ingen forhåndskompetanse.

"kurset bør utvikles også til bedrifter, ledelse og tillitsvalgte"

Tilbakemelding fra kursdeltaker