Gi en gave så vi kan lære opp flere frivillige

Støtt oss

Med støtte fra din bedrift kan vi besvare enda flere samtaler.

Hvert døgn besvarer våre frivillige medarbeidere nærmere 500 henvendelser. 60 av disse handler om selvmordstanker. Likevel får en av tre ikke svar med en gang.

Det koster kr. 5000 å rekruttere og lære opp 1 frivillig medarbeider. I snitt besvarer 1 frivillig 200 samtaler i året. Du kan gi 1 eller flere frivillige i året. Hvis du ønsker å støtte vårt arbeid:

Betal til kontonummer 7011 05 20067 og merk innbetaling "SOSgave" eller

Send e-post til [email protected]

Vi støtter Kirkens SOS

• Telenor
  • Kavlifondet
  • Stiftelsen DAM
  • Gjensidigestiftelsen
  • Zisson
  • Apeland
  • Allkopi

Bli samarbeidspartner

Din bedrift kan bidra til å redde liv.

Gjør en forskjell, vis dine ansatte, kontakter og kunder at dere bidrar til noe meningsfylt. Samtidig bidrar dere til at vi kan være her for flere som trenger en å snakke med. Vi skreddersyr avtalen sammen.

Ta kontakt med Kirkens SOS sitt sentralbord på 23 08 13 80 hvis du vurderer bedriftssamarbeid. Ønsker du å samarbeide med ditt lokale senter, ta kontakt med daglig leder på senteret ved å fylle ut dette kontaktskjemaet.

Samtalekurs

Kirkens SOS ønsker å bidra til bedre psykisk helse i befolkningen ved å øke kunnskap og ferdigheter om, hvordan man kan være en god samtalepartner i krevende situasjoner. Vi har derfor laget et kurskonsept på to timer som heter: "god å snakke med ".

Kurset gir deg enkle og konkrete samtaletips og muligheten til å trene på enkle teknikker for å skape gode samtaler i hverdagen.

Les mer om "god å snakke med"