Innsamlingsaksjon "Gi en samtale"

Julen kan være en vakker tid, men likevel er det mange som opplever nettopp julen som den vanskeligste tid på året. Vi ser hvert år at behovet for noen å snakke med øker. Vi i Kirkens SOS Telemark gjør en forskjell for de som trenger noen som vil lytte. Vil du hjelpe oss å ha nok bemanning til alle? En samtale koster ca 150 kr – en gave når livet utfordrer.
Publisert: 9. desember 2022.

Det kan være kollegaen din som ser ut til å ha det bra på jobb, men han kan være ekstremt ensom. Naboen din kan ha store økonomiske vansker, selv om du ikke ser det utenfra. En tenåring kan grue seg til å dra hjem hver eneste dag – og alt dette kan komme av tusen ulike grunner. Mennesker er ofte flere ting på en gang. De fleste av oss bærer på en annen historie enn den de viser - og mange leter etter lyspunkter og håp. En samtale med noen som har tid til å lytte kan bli det lyspunktet de trenger.

Gi en samtale til en som trenger det. Gi i denne aksjonen, eller vipps til 73820. Tusen takk for din støtte.