GAVE FRA LIONS CLUB SKIEN - 2022

Lions Club Skien deler ut i år ut pengestøtte til lokalt humanitært arbeid. Vi i Kirkens SOS Telemark er en av de heldige mottakerne.
Publisert: 20. desember 2022.
Lions Club Skien, President Ivar Sørensen og Renata Nyborg, Konsulent, Kirkens SOS Telemark

Det er siste gang Lions Club Skien deler ut pengestøtte til lokalt humanitært arbeid.

Vi i Kirkens SOS Telemark er en av de heldige mottakerne.

Tusen takk til Lions Club Skien for deres arbeid, støtte vi har fått gjennom årene.

Vi er rørte og takknemlige for at dere ser oss og ser den innsatsen frivillige på Kirkens SOS Telemark gjør.

Lions Club Skien president og medlemmer samt heldige møttakere. Skien Misjonskirke, Blindeforbundet Telemark, Omvendt Julenisse Telemark, Gulset Nærmiljøsenter, Barnekreftforreningen Telemark, Kirkens SOS Telemark.