KURS FOR NYE FRIVILLIGE

Som frivillig går du inn i en meningsfull tjeneste som betyr svært mye i mange menneskers liv. Ingen av våre frivillige er like, men alle er lyttende mennesker, som ved sitt nærvær på telefon eller chat, gir håp når livet utfordrer. Ingen hos oss jobber alene, og alle får god opplæring i forkant.

Frivilligkonferansen 2022

550 fantastiske mennesker samlet i Oslo 12-13.11.2022. Kulturell og faglig påfyll, felleskap, gode samtaler. For en opplevelse, for en stemning. 💜

FAGKONFERANSEN I NYE LOKALER I OSLO

Tirsdag 14.06 åpnet Helse- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol og Oslos Ordfører Marianne Borgen det nye huset til Kirkens SOS i Oslo. Kirkens SOS vokser. Det er mange mennesker som trenger oss. Kirkens SOS Digital samler frivillige fra hele landet og utlandet i sine digitale vaktrom, men vi trenger flere frivillige.