STYREMEDLEMMER Kirkens SOS Telemark

Leder for Kirkens SOS Telemark sammen med styremedlemmer. Gode, engasjerte mennesker som brenner for oppdraget vårt.

Vivat kurs

Sertifiserte Vivat-kurs-holdere Stine Sætre Risanger (på bildet til høyre) og Mette Johnsen Strand på (bildet til venstre) loste en hel gjeng av våre frivillige samt kommune ansatte og helsepersonell godt og sikkert gjennom to-dagers-kurset Førstehjelp ved selvmordsfare (Vivat) på Idea Kompetanse i Notodden den 27 og 28 nov.

Fagdag for frivillige på Øvre Verket Ulefoss

Lørdag 23. hadde vi en veldig fin fagdag på Øvre Verket i Ulefoss. Linn-Jeanethe Kyed, manusforfatter av "Rådebank" snakket om hvordan var det å skape en selvmordsforebyggende serie. Vi fikk også mulighet til å møte Esther Marie Lier som har jobbet i Kirkens SOS i 25 år. Hun delte med oss kunnskapen sin, slik at vi kan være enda bedre samtalepartnere.

KURS FOR NYE FRIVILLIGE

Som frivillig går du inn i en meningsfull tjeneste som betyr svært mye i mange menneskers liv. Ingen av våre frivillige er like, men alle er lyttende mennesker, som ved sitt nærvær på telefon eller chat, gir håp når livet utfordrer. Ingen hos oss jobber alene, og alle får god opplæring i forkant.